czwartek, 22 grudnia 2011

Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?

Witajcie! Po długiej przerwie powracam do tematu sprzedaży na Allegro i kontynuowania mojego bloga. Przez ostatnie 3 miesiące tylko tym się zajmowałam. Poznałam więc trochę problemów, z których sformułuję dla Was pomysły na zwiększenie sprzedaży. Oto pierwszy z nich.


Zadzwoniła do mnie kilka dni temu (grudzień 2011) pewna pani z pytaniem czy może przyjść do naszej placówki i kupić bezpośrednio od nas jakiś przedmiot, ponieważ nie ma konta na Allegro. Jakież było jej zdziwienie, gdy poinformowałam ją, że na Allegro można dokonywać zakupu bez rejestracji.

Od jak dawna jest już wprowadzona ta opcja? Od roku? W świadomości Polaków nadal panuje przekonanie, że muszą mieć konto, na dostęp do którego należy długo czekać, więc nie mogą szybko dokonać zakupu, co przed Świętami (i nie tylko) jest ich PRIORYTETEM.

Klientka bardzo się z tego powodu ucieszyła i powiedziała, że w takim razie zrobi na Allegro jeszcze kilka zakupów przed Świętami (u innych sprzedawców). Podziękowała mi za tę cenną informację.

Chcesz zwiększyć sprzedaż na Allegro? Poinformuj na swoich aukcjach, że można dokonywać zakupów BEZ REJESTRACJI. Napisz  "Nie musisz posiadać konta na Allegro, aby kupować na moich aukcjach. Zakupów można dokonywać bez rejestracji!" Napisz to na samej górze aukcji, w środku i na końcu. Zrób atut z czegoś, o czym nie piszą inni sprzedawcy i obserwuj czy działa :)

Powodzenia i mam nadzieję, że ta informacja wyda Ci się przydatna i skuteczna :)


A przy okazji: UDANYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA! :)



Brak komentarzy: