piątek, 21 listopada 2008
Po prezenty na Allegro
Wielu moich znajomych już teraz myśli o świątecznych prezentach, a mi zostały już do kupienia tylko 2. Wszystkie, które już nabyłam, znalazłam lub zamówiłam w Internecie. Sprzedawcy na Allegro w listopadzie przeżywają rozkwit, pomimo czego wielu z nich nie wykorzystuje potencjału Świąt Bożego Narodzenia do dodatkowego zwiększenia sprzedaży.
Jeśli w sprzedawanych przez Ciebie przedmiotach są takie, które ktoś mógłby chcieć dostać pod choinkę, zapoznaj się z kilkoma prostymi sposobami jak zrobić z nich prezenty.
1. Pakowanie na prezent
Jeśli nie jest to dla Ciebie kłopotem, zaproponuj, że oferowane przez Ciebie produkty zapakujesz w kolorowy papier lub przezroczystą folię do pakowania prezentów i wstążeczkę.
Inną opcją jest propozycja dołączenia takiego papieru, lub torebeczki i przyklejanej małej wstążeczki do przesyłki. To naprawdę niewielki koszt, a taki drobiazg może mieć duże znaczenie dla kupującego, który zaoszczędzi czas na wyborze opakowania.
2. Tworzenie pakietów produktów
Wybierz 2 lub trzy podobne do siebie tematycznie produkty i obniż trochę ich ceny – muszą być tańsze niż w momencie, gdy ktoś kupowałby je osobno. Stwórz z nich prezent -dla efektu możesz również zapakować je w przezroczystą folię do pakowania prezentów i zawiązać wstążeczką.
Obowiązkowo zrób zdjęcie tego podarunku i umieść je na aukcji.
3. Dorzuć świąteczny drobiazg do wysyłki
Nie masz przedmiotów, które nadają się na świąteczne prezenty? Pomyśl o dodawaniu świątecznego gratisu do tego co sprzedajesz. Może to być pusta pocztówka świąteczna, albo zawieszki na prezenty (tagi), jakiś papierowy Święty Mikołaj czy smakołyk świąteczny. Innym pomysłem jest torebka lub papierowa bombka. Każdy taki drobiazg sprawi, że klient o wiele bardziej zainteresuje się Twoją ofertą niż ofertą sprzedawcy, który takiego gratisu nie oferuje.
Dostosuj opis aukcji – pamiętaj, że próbujesz sprzedać coś, co ktoś będzie chciał sprezentować. Koniecznie napisz dla kogo ten prezent się najbardziej nadaje i jakie niesie ze sobą walory np.
estetyczne, praktyczne itp.
4. Zaproponuj gratisową wysyłkę
Nic tak nie cieszy klienta jak świadomość, że nie będzie musiał płacić za wysyłkę. Jeśli możesz – zwiększ troszkę cenę produktu, wliczając w niego niepełny koszt wysyłki i zrób z tego świąteczną promocję – wysyłka gratis :)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz