poniedziałek, 28 lipca 2008

Opinie o sprzedawanym produkcie – jeden z najmocniejszych punktów sprzedaży

Opinie o Tobie, czyli komentarze mają równie ważny odpowiednik, czyli opinie o produkcie – w tym wypadku o książce.

Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek kupić coś w sklepie, bo usłyszałeś / podsłuchałeś wcześniej pozytywną opinię na temat danego produktu jakiegoś przypadkowego klienta? Albo może znajoma poleciła Ci coś, z czego jest bardzo zadowolona i postanowiłeś też to kupić?

Nie ma chyba niczego, co bardziej zwiększałoby zaufanie i zachęcało do zakupu niż opinia osoby, która już go dokonała i jest zadowolona.

Dostrzegły to już dawno wydawnictwa zagraniczne, które oferują swoje książki w normalnych księgarniach, np. w Empiku. Nie wiem czy zauważyłeś – okładki książek anglojęzycznych roją się od pozytywnych opinii prasowych oraz opinii innych autorów. Czasem są to opinie jednowyrazowe, np. „Astonishing!” (tłum. „Zdumiewająca!”) A oto przykładowa opinia czytelniczki ZM na temat publikacji „Mowa zależna jest prosta.”

"Nie spotkałam się jeszcze z tak profesjonalnym i jednocześnie zrozumiałym opracowaniem mowy zależnej. Pani Anna wyjaśnia poszczególne zagadnienia dopiero po upewnieniu się, że uczeń wie co to jest podmiot, orzeczenie oraz jakie można rozróżnić szyki w zdaniu.

Porównuje wszystko do języka polskiego, dzięki czemu łatwiej jest się odnaleźć w konstrukcji mowy zależnej. Używa mnóstwa przykładów z tłumaczeniami, po każdym dziale umieszcza ćwiczenia. Po prostu genialne! Nie ma lepszego sposobu wyjaśnienia na czym polega mowa zależna. Jestem w 100% przekonana, że będzie to zrozumiałe i dotrze do każdego, nawet najmniej lubiącego język angielski ucznia."

- Marta Falkowska,
absolwentka Nauczycielskiego
Kolegium Języków Obcych, UAM

Dlatego właśnie większość naszych ebooków ma zakładkę „Opinie” po brzegi wypełnioną komentarzami czytelników, którzy zdążyli zapoznać się z lekturą danej publikacji. (oprócz nowych ebooków, o których czytelnicy jeszcze nie zdążyli nic napisać).

Opinie są dla nas tak istotne, że nawet często umieszczamy je w ramkach w samych tekstach promujących ebooki lub w mailingach! Gromadzimy je po to, żebyś i Ty mógł je umieszczać na aukcjach Allegro, czy w innych miejscach, w których promujesz książki ZM. Zauważ pewną zależność – nie musisz poświęcać czasu na zbieranie opinii o książkach, które sprzedajesz. Nie musisz wymyślać mechanizmu czy formularza do opinii, ani prosić czytelnika, żeby go wypełnił – my robimy to wszystko za Ciebie i dla Ciebie. Korzystaj więc :)

Brak komentarzy: