niedziela, 21 czerwca 2009

Przedsiębiorczość górą


W piątek miałam okazję napisania tekstu promującego darmowego ebooka Złotych Myśli. Od kiedy pracuję w tym wydawnictwie zauważyłam u siebie znaczne zmiany w myśleniu o pracy, pieniądzach, życiu, ludziach. Otworzyły mi się oczy na wiele spraw, czasami zmieniałam swoje poglądy o 180%. Najlepsze jest to, że w dużym stopniu ta wiedza jest darmowa, dostępna dla wszystkich. Najbardziej mnie jednak martwi, że gdyby nie moja praca, nie szukałabym jej, a mój światopogląd blokowałby mnie przed rozwojem...

Darmowy ebook, którego w piątek pochłonęłam, jest najlepszym opracowaniem dotyczącym prowadzenia własnego biznesu, z jakim się spotkałam. Każde zdanie powoduje, że czytelnik weryfikuje, czy jest dobry w tym co robi, czy nadaje się bardziej na przedsiębiorcę, czy jednak na pracownika etatowego. Może też dowiedzieć się jakie są przyczyny niepowodzenia jego biznesu, lub utwierdzić się w przekonaniu, że działa dobrze i zgodnie z odwiecznymi prawami sukcesu w biznesie.

Dlaczego o tym piszę? Ponieważ po przeczytaniu tego ebooka naszła mnie pewna myśli. Nie każdy musi mieć zdolności przywódcze, potencjał lidera, zdolności negocjacyjne. Nie każdy będzie się umiał przełamać, aby się tego nauczyć. Takie osoby idealnie odnajdą się w dzisiejszych czasach. Mam na myśli czasy INTERNETU. Miejsca, które jest nie tylko źródłem wiedzy (darmowej i płatnej), ale dla wielu jest też miejscem pracy. To właśnie w internecie wielu z nas czuje się jak ryba w wodzie, dokonując zawodowego samospełnienia.

Myślę też dobrze o Allegro. Cieszę się, że istnieje taki serwis aukcyjny, na którym prawie każdy może sprzedawać i wystartować z bardzo niskim wkładem własnym, poznać podstawy sukcesu sprzedaży w internecie oraz rozwinąć swoje skrzydła.

Jeśli macie ochotę przeczytać tego darmowego ebooka pt. „Nowoczesna firma”, zapraszam tutaj :) Pozwolę sobie wygłosić kontrowersyjną opinią - to grzech przejść obok tej DARMOWEJ wiedzy obojętnie.

1 komentarz:

Marta Chłodnicka pisze...

Przypominam o koniecznej obecności na moim blogu w środę 24.06. Będzie to rocznica mojego bloga, a ja przygotowałam dla Was fantastyczne niespodzianki! Już prowadzę z prezesem rozmowy odnośnie moich pomysłów :)