poniedziałek, 22 czerwca 2009

Allegro jest optymistą :)

Dziennik Internautów donosi:

"W lipcu Allegro umożliwi legalne korzystanie z serwisu osobom między 13. a 18. rokiem życia. Konta niepełnoletnich użytkowników serwisu będą oznaczone znaczkiem Junior i będą miały stosowne ograniczenia.


Allegro obecnie nie sprawdza wieku użytkowników, ograniczając się przy rejestracji do wymogu potwierdzenia oświadczenia o pełnoletności. Oczywiście mało kto przejmuje się tym oświadczeniem przy rejestracji i zdarzało się, że admini serwisu blokowali konta użytkowników, którzy uznani zostali za niepełnoletnich. Po 16 lipca osoby takie będą mogły się "ujawnić", czyli uzupełnić lub poprawić datę urodzenia w ustawieniach."

Już widzę jak niepełnoletnie osoby, które będą zakładać konto na Allegro podadzą swój prawdziwy wiek! Albo obecni Allegrowicze się do niego przyznają. Cieszę się, że Allegro jest optymistą :D

Mogę to tylko skomentować tym video:




Czy mieliście kiedyś problem z niepełnoletnimi użytkownikami? Ja się jedynie spotkałam z czytaniem bez zrozumienia np. zasad aukcji i zadawaniem pytań w dziwny sposób, np. "W jaki sposób otrzymam książkę? Listonosz zapuka do mieszkania, czy jak?" ;) Oczywiście było to napisane bez interpunkcji i polskich liter. Mogę się jedynie domyślać, że zadawał je ktoś niedoświadczony / nieletni. Innych problemów nie zanotowałam. A Wy?

Caly artykuł do przeczytania tutaj.

Mam nadzieję, że poprawiłam Wam humor tym filmikiem :D

1 komentarz:

Janusz_Lit pisze...

40% dziewczyn ktore kupuje u mnei ciuchy po glosie czy po pisaniu widze ze nie maja nawet 17 lat ... tak weic dla mnie preceder byl zawsze. nawet w mojej rodzinie jest kilka osob ktore mialy po 16 lat i juz mialy swoje konto allegro gdzie aktywnie kupowaly i sprzedawaly bez jakikolwiek zlych stron.. jedynie sa przypadki debili ktorzy naprade maja czasem glupie pytania.... ?:D
po miesiacu od zakupu dzwoni i glos dziecka do mnie z ryjej ze paczka do niego nie doszlo i co jest. ja sprawdza i rzeczywiscie nie doszla bo nie zostala wyslalan bo nie bylo wplaty.. a ono na to.. to ja mam cos zaplacic ?
life is brutal ale za free w "jryzysie: :D nie ma nic