środa, 24 czerwca 2009

Prezenty na 1wszą rocznicę mojego bloga :)


Jak już wcześniej zapowiadałam, ma dziś miejsce pierwsza rocznica mojego bloga :) Bardzo się cieszę, że go prowadzę, przynosi mi to naprawdę dużo satysfakcji, gdy widzę, że mogę innym sprzedawcom pomóc się rozwijać. Cieszę się też, że mogę dzielić się swoim doświadczeniem :)

Dziękuję Wam za Wasze maile, pytania, a przede wszystkim komentarze do postów. To one są dla mnie najcenniejsze i czytam je zawsze na bezdechu!

Jako, że robię w życiu wiele rzeczy na odwrót i wbrew temu, jak „wypada” i dziś odwrócę urodzinową tradycję :) To JA ROZDAM WAM PREZENTY! Nie oczekuję niczego w zamian – wystarczy mi świadomość jak bardzo na nich skorzystacie :)

Mam dla Was dwie niespodzianki. Pierwszą z nich jest pewien rytuał, który chciałabym rozpocząć. Będzie to rytuał dzielenia się naprawdę praktyczną i mocną wiedzą.

Co konkretnie mam na myśli?

Raz na tydzień, w wybrany przeze mnie dzień będę umieszczać na moim blogu kod rabatowy na 100% zniżkę na wybranego przeze mnie ebooka Złotych Myśli. Będzie to publikacja, którą sama uznam za wartościową. Z góry przepraszam za subiektywny wybór :)

Dotyczyć ona będzie sprzedaży, pieniędzy, rozwoju osobistego lub relacji międzyludzkich.
Jest to kupon dla jednej osoby, tylko do wykorzystania w dniu pojawienia się mojego posta. Zasada jest prosta – kto pierwszy wykorzysta ten kupon, ten lepszy :) Po tym, gdy ktoś go wykorzysta, przestanie działać.

Wystarczy, że dodasz danego ebooka do koszyka, wpiszesz kupon, który podam i złożysz zamówienie, a kilka chwil później na Twój email dotrze do Ciebie wybrany przeze mnie ebook.

Pierwszy 100% kupon rabatowy, na ebooka, którym zachwycają się w Złotych Myślach wszyscy, którzy go chociaż przejrzeli - „Anatomia sukcesu” został już wykorzystany.


Anatomia sukcesu” - ta książka podpowie Ci, jak osiągnąć sukces osobisty lub zawodowy. Rozkłada sukces na czynniki pierwsze. Została okrzyknięta bestsellerem jeszcze przed swoją premierą!


100% kupon rabatowy: wykorzystany...






PREZENT NR 2

Druga z atrakcji, którą zaplanowałam na dziś to prosty konkurs. Osoba, która pierwsza prześle prawidłową odpowiedź na mojego maila: allegrowysprzedawca@gmail.com , otrzyma wybranego przez siebie, dowolnego ebooka Złotych Myśli.

Jest tylko jedno pytanie: jakiej publikacji jest poniższy fragment?

a) jest to fragment publikacji „Sztuka wzbogacania się
b) jest to fragment publikacji „Sztuka zdobywania pieniędzy
c) jest to fragment publikacji „Bogać się kiedy śpisz

Oto ten fragment:

„Wszyscy bez wątpienia urodziliśmy się w jakimś sensownym celu. Istnieje tak ogromna różnorodność w naszych umysłach, jak i w naszym wyglądzie. Niektórzy są z natury mechanikami, podczas gdy inni mają po prostu wstręt do maszyn. Pozwól zebrać się tuzinowi chłopców, a wkrótce przekonasz się, że trzech zaraz zacznie gadać o jakichś genialnych urządzeniach, pracy z zamkami czy ze skomplikowaną maszynerią. Kiedy mieli tylko pięć lat, ojciec nie mógł im znaleźć lepszej zabawki niż puzzle. Są z natury mechanikami. Jednak pozostałych ośmiu czy dziewięciu chłopców ma całkiem inne nastawienie.

Należą do tej drugiej kategorii, nigdy nie przejawiali najmniejszej miłości do mechanizmów. Przeciwnie, czują wobec takich spraw istne obrzydzenie. Ja na przykład nigdy nie miałem dość sprytu, bym potrafił wystrugać korek do jabłecznika, który by nie przeciekał. Nigdy nie potrafiłem sporządzić sobie pióra, którym by się dało pisać, ani też zrozumieć zasady działania maszyny parowej. Gdyby ktoś spróbował z takiego chłopca, jakim ja byłem, zrobić zegarmistrza, ten chłopiec mógłby ewentualnie, po pięciu lub siedmiu latach nauki, rozebrać i złożyć zegarek, ale przez resztę życia praca byłaby dlań torturą i szukałby każdego pretekstu, by uciec z pracy i poobijać się. Praca zegarmistrza byłaby mu bowiem wstrętna.

Jeśli nie rozpocznie się pracy w zawodzie przewidzianym dla nas przez naturę i najlepiej odpowiadającym naszym indywidualnym zdolnościom, nie zdoła się odnieść sukcesu. Z przyjemnością żywię przekonanie, że większość ludzi znajduje swoje właściwe powołanie. Dostrzegam jednak wielu, którzy pomylili się co do wyboru zawodu, od kowala w górę (albo w dół) do urzędnika. Można na przykład spotkać znakomitych lingwistów „wykwalifikowanych kowali”, którzy naprawdę lepiej by się sprawdzili, ucząc języków. I tak samo można spotkać prawników, lekarzy czy duchownych, którzy lepiej by się nadawali do pracy przy kowadle czy szewskim kopycie.”


Jakiej publikacji jest to fragment?

a) jest to fragment publikacji „Sztuka wzbogacania się
b) jest to fragment publikacji „Sztuka zdobywania pieniędzy
c) jest to fragment publikacji „Bogać się kiedy śpisz

Odpowiedź wyślij na: allegrowysprzedawca@gmail.com w tytule emaila wpisując "konkurs", a w treści prawidłową odpowiedź: a, b, lub c. Możesz napisać mi od razu jakiego chcesz ebooka, albo możesz zrobić to później - gdy sobie go na spokojnie wybierzesz.

Powodzenia :)

2 komentarze:

BLUEFOX.PL pisze...

Wszystkiego Najlepszego W Pierwsza Rocznice!
Swietny blog. Czytam go od ponad pol roku. Czytelny, przejrzysty z ciekawymi i bardzo przydatnymi informacjami dotyczacymi sprzedazy internetowej.. Wazna zaleta blogu sa stale pojawiajace sie wpisy. Zycze wytrwalosci!

Marta Chłodnicka pisze...

Bardzo dziękuję za docenienie. Taka opinia to miód na serce! :) Wpisy będą się pojawiać nadal regularnie i będę rozdawać kody rabatowe na 100% zniżki na wybrane ebooki :)