czwartek, 14 maja 2009

Prawo przyciągania, a marzenia


Oglądałam wczoraj znany całemu światu talk show Oprah, w którym mowa była o Prawie Przyciągania o tym jaki ma ono wpływ na nasze życie. Uczestniczki podawały mnóstwo przykładów na oddziaływanie pozytywnego myślenia, na to kim są i co osiągnęły w życiu.

Prawdopodobnie spotkaliście się z tym terminem (Prawo Przyciągania), który wypromowany został niedawno przez książkę i film „Sekret”. Chodzi o wpływ naszych myśli na to, co nas w życiu spotyka. W skrócie polega to na tym - jeśli często myślimy o tym, co byśmy CHIELI MIEĆ i wyobrażamy to sobie ze wszelkimi szczegółami i emocjami, które temu towarzyszą – przyciągamy to do siebie. Jeśli natomiast nasze myśli generują czarne obrazy, czyli np. coś czego się boimy – również to przyciągamy. Spadło to Prawo na mnie jak grom z jasnego nieba podczas jednego ze szkoleń z Joe Vitale pod koniec 2006 roku, w którym miałam okazję uczestniczyć.

Szkolenie to było przełomowym momentem w moim życiu, a sam Joe wywarł na mnie potężne wrażenie. Mniej więcej w tamtym okresie zaczęłam zupełnie inaczej patrzeć na życie, gdy okazywało się, że marzenia, które wydawały mi się kompletnie nierealne, zaczęły się spełniać.

I właśnie do MARZEŃ chcę was dziś nakłonić. Nie bójcie się ich. Fantastycznie o marzeniu pisze autor darmowego ebooka w Złotych Myślach, pt. „Podążaj za marzeniami”. Rzućcie okiem z ciekawości. Jestem pewna, że Wam się spodoba :)

Brak komentarzy: