środa, 6 sierpnia 2008

O czym świadczy wygląd aukcji?

Zauważyłam, że Allegrowicze stają się coraz bardziej wybredni. Mając do wyboru aukcję z ładną grafiką i ciekawym, specjalnie przygotowanym szablonem, a „zwykłą” i niczym niewyróżniającą się z tym samym produktem – z której byś skorzystał?

Oczywiście nie każdy z nas jest wzrokowcem i nie każdemu przeszkadza przeciętność. Jednakże warto próbować wszelkich zmian na swoich aukcjach, żeby się w jakiś sposób wyróżnić, pokazać swój profesjonalizm. Z łatwością jesteśmy w stanie stwierdzić czy dany Allegrowicz poświęcił trochę więcej czasu i energi w wygląd aukcji, czy też nie. Daj się postrzegać jako ten pierwszy i przekonaj się jakie przynosi to rezultaty.

Do Partnerów ZM: Aby znacznie poprawić estetykę aukcji, na których sprzedajesz książki ZM, wykorzystaj przygotowany przez nas specjalnie dla Ciebie szablon. To jak wygląda przykładowa aukcja w tym szablonie znajdziesz dwa posty niżej, a tuż pod obecnym postem jest bardzo szczegółowa instrukcja obsługi tego szablonu. Zrozumie ją każdy! :)

Być może się zastanawiasz: Czy takie szablony się w ogóle sprawdzają? Czy jest sens się tym zająć?

Przekonał się o tym XPablosX, który zostawił komentarz w jednym z postów na cenionym przeze mnie blogu o copywritingu:

Mam sklep internetowy, ale w tej chwili skupiam jak na razie większą wagę na sprzedaży na allegro. Od dawna korzystałem jednak z gotowych szablonów Allegro. Ciągle nie miałem czasu zrobić swój. 2 miesiące temu poświęciłem jednak jeden wieczór i poranek następnego dnia na stworzenie własnego oryginalnego szablonu. I okazało się, że sprzedaż na nowym szablonie znacznie wzrosła. Akurat w branży księgarkiej maj i czerwiec to zawsze słabe miesiące, ja jednak nie narzekałem na sprzedaż w tym okresie.

XpablosX poświęcił czas i sam przygotował szablon. My dajemy Ci GOTOWCA! Gdybym była Tobą, to na pewno nie przepuściłabym takiej okazji :)


3 komentarze:

vjdomini online pisze...

Zasadniczym minusem programu partnerskiego jest brak możliwości umieszczania pod swoją domeną sklepu partnerskiego, tak jak jest to np. u konkurencji Nexto.pl

Jak na mój rozum jest to chyba celowa strategia marketingowa, chociaż chyba nie do końca dobrze przemyślana.

dawid_c pisze...

Świetny blog! Naprawdę cieszę się, że go prowadzisz. Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy!

Doradca pisze...

Do tej pory reklamowałam Złote Myśli tylko na swoich blogach. Myślę,
że czas spróbować przygody z Allegro.
Pozdrawiam Janina