piątek, 22 maja 2009

Ujędrniający piersi krem dla mężczyzn


Pewnie zastanawiasz się co ja wymyśliłam :D Otóż tytuł tego posta przyszedł mi do głowy po przeczytaniu wspaniałego tekstu, opisującego to, jak skutecznie tworzyć oferty reklamowe sprzedawanych przez nas produktów (copywriting). Copywriter Złotych Myśli i autor bloga PerswazjaWSprzedazy.pl, Mirek Skwarek, pisze:


"Kiedyś myślałem, że coś jest nie tak. Pisałem tekst reklamowy jakiegoś kremu ujędrniającego piersi i w którymś momencie mojego nocnego pisania przyłapałem się na tym, że chcę mieć tek krem, dopiero druga myśl była logiczna – nie potrzebujesz go. Musisz uwierzyć mi na słowo, żeby napisać doskonały tekst musisz wejść w produkt i rozgrzać się."

Niesamowite, prawda? :)

Jak napisać perswazyjny tekst reklamowy, zarabiający tysiące złotych

Jeśli sprzedajesz cokolwiek w internecie, to wiesz, że drugą połową sukcesu jest skuteczny tekst reklamowy. Pierwszą połową to doprowadzenie do tego, żeby potenclajny klient chciał go przeczytać, czyli w przypadku Allegro - żeby wszedł na Twoją aukcję.

Sztuką jest w taki sposób zareklamować swój produkt, żeby klient odczuł potrzebę posiadania, czyli kupienia go. Pewnie wydaje Ci się, że jest to nielada wyzwanie. Mirek Skwarek jest jednak zdania, że...

Ty też możesz zostać dobrym copywriterem

Już widzę ten uśmieszek pod Twoim nosem oraz słyszę głos, który wydobywa się gdzieś w Twojej głowie "Jasne! Przecież ja nigdy tego nei robiłem i nawet nie wiem od czego zacząć!" Mój brat zwykł odpowiadać na to pytanie: "Od początku!" :) Więc nie rób dużych oczu, tak jak ten Pan na zdjęciu powyżej, tylko bierz się do pracy!

Dowiedz się jak zabrać się za pisanie tekstu, na czym się skupić, jak wychwycić elementy, które przyciągną uwagę klienta i zadecydują o kupnie Twojego produktu. To wszystko zawiera darmowy ebook Mirka Skwarka pt. Jak napisać tekst reklamowy. Polecam :)

1 komentarz:

Kasia pisze...

Dzięki:)

A w Poznaniu Akademia Skutecznego E-biznesu z Adamem Piochem i Pawłem Wawrzyniakiem na czele pomagają odkryć w sobie copywritera i nie tylko, przy budowie własnej strony winternetowej:)

Warto także skorzystać z darmowych wykładów. Najbliższy już w czwartek!

http://akademiaskutecznegoe-biznesu.pl/szkolenia/rejestracja#anchor_archive