piątek, 23 stycznia 2009

Motyw przewodni? Sex!


W jaki sposób przyciągnąć do siebie klientów o płci męskiej? Połączyć kilka interesujących ich motywów: piersi, sex, studentki, noc ;) Na taki pomysł wpadł sprzedawca ... właściwie to nie powiem Wam czego. Spróbujcie się sami domyśleć :) Tytuł jego aukcji to:

"SEXOWNA STUDENTKA-BAWI SIĘ TYM W NOCY-SZOKUJĄCE!"

Ten tytuł nie jest wabikiem wyłącznie na mężczyzn, jestem pewna, że wiele kobiet chociażby z ciekawości również wejdzie na tę aukcję. Jestem jedną z nich ;)

A tutaj aukcja, o której mowa.

I co, jesteście trochę zdziwieni co sprzedaje ta aukcja? Ja byłam ogromnie!

Skuteczność przyciągnięcia uwagi i zaciągnięcia na aukcję – gwarantowana. Nie wiem jeszcze w jaki sposób można to zastosować przy sprzedaży książek czy innych produktów, ale niektóre tytuły w Złotych Myślach mogą się do tego nadać:

1. Tajemnice największych uwodzicieli

2. 69 gorących zabaw dla par

3. Seksualny klucz do kobiecych emocji

W każdym razie pomyślę i przetestuję, do czego Was też zachęcam. Trochę odwagi nie zaszkodzi! :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Hah! Świetna aukcja aż dziw bierze ile ludzi to kupiło. Od razu kliknęłam żeby zobaczyć czy ma negatywy :D. Zadziwiające! P. Marto dziękuję za super blog. Czytam go i czytam i widzę, też jestem sprzedawcą na Allegro.