
Witam Cię na moim blogu! Jego celem jest pomoc sprzedawcom internetowym w zwiększeniu sprzedaży na Allegro. Relacja ze Spotkania Grupy Allegro wydaje się być idealnym punktem startowym tego dziennika :)
Impreza miała miejsce w zeszły weekend w Poznaniu 20 i 21 czerwca. Przybyło na nią setki Allegrowiczów, zarówno sprzedawców jak i kupujących, którzy chcieli poszerzyć swoją wiedzę na temat skutecznej sprzedaży na Allegro.
Tematy wykładów i warsztatów SGA były skoncentrowane na czterech głównych zagadnieniach: Efektywna sprzedaż, Usługi i narzędzia, Psychologia handlu, Rozwój e-biznesu. Na spotkaniu można było porozmawiać z pracownikami Allegro, a także z firmami partnerskimi.
Swój czas podzieliłam na edukację i rozrywkę. O wartościowej wiedzy, którą wyniosłam z wykładów napiszę w kolejnych postach. W tym pozwolę sobie powychwalać trochę organizatorów spotkania :)
Wejściówka na oba dni kosztowała 60zł. Zaraz po wejściu każdy uczestnik otrzymywał pomarańczową torbę z gadżetami, programem i niezbędnymi mapkami. Oprócz zapewnienia podstawowych informacji Allegro zadbało też o wyżywienie, napoje (kawa, herbata, woda) i przyjazną atmosferę :) Byłam pod wrażeniem ilością przygotowanych bannerów, dostępnych ulotek i gadżetów, a także różnorodnością stanowisk. Każdy Allegrowicz mógł znaleźć coś dla siebie i dowiedzieć się czegoś ciekawego.
Początkowo ludzie z zainteresowaniem przyglądali się stanowiskom Allegro, takim jak Narzędzia dla Sprzedających, Program Partnerski, Program Super Sprzedawca, Współpraca w Ochronie Praw itp. po to, by kilka minut później rozpocząć dyskusje z pracownikami.

Oczywiście znalazły się też osoby niezadowolone ze spotkania, ale dogodzić wszystkim jest niemożliwe. Lepiej wyciągnąć pozytywne aspekty tego weekendu niż marudzić i narzekać na niedociągnięcia. Organizatorzy wykonali świetną robotę i mogę im tylko gratulować i dziękować, co niniejszym czynię :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz