piątek, 13 marca 2009

Sprzedaż książek na Allegro – które aukcje skuteczniejsze?

Głównym celem tego bloga była pomoc Partnerom księgarni internetowej, w której pracuję – Złote Myśli w sprzedaży książek na Allegro. Później okazało się, że mam także sporo przemyśleń, które nadają się dla wszystkich sprzedawców na Allegro i w taki sposób mój blog funkcjonuje :)

Przeglądałam właśnie jak radzą sobie Partnerzy Złotych Myśli na Allegro i zwróciły moją uwagę dwie aukcje. Na pierwszej sprzedawana jest książka „Mężczyzna od A do Z”, a na drugiej „Perfekcyjny wygląd kulturystyka i fitness”. W aukcji z książką „Perfekcyjny wygląd kulturystyka i fitness” został wykorzystany pomysł, o którym kiedyś pisałam – jeśli można, to dorzucajcie do aukcji jakiś gratis od siebie. Spójrzcie proszę na obie aukcje:

Aukcja 1

Aukcja 2

Pierwsza aukcja jest przygotowana w specjalnym szablonie dostępnym dla wszystkich Partnerów , którego intrukcje znajdziesz w tym poście, a druga nie. Ciekawa jestem jak bardzo wizualna strona aukcji wpływa na jej skuteczność. Czy gdyby ta druga aukcja była pod tym względem bardziej dopracowana, to czy miałaby jeszcze lepszą skuteczność?

Jeśli mowa o pracowitych Partnerach, to chciałam poruszyć jeszcze jeden temat. Zakładam, że wielu z Was wie w jaki sposób obliczać prowizję ze sprzedaży na Allegro po odjęciu wszelkich kosztów. Być może są jednak osoby, które sprzedają trochę w ciemno i im większy będzie zysk, tym lepiej ;) Dla obu grup chciałam zaproponować system do obliczania tych prowizji, przygotowany przez mojego ulubionego Partnera :) – Andrzeja Wojtyniaka, autora bloga motywacyjnego www.jadoskonaly.pl.

Wyraził zgodę na to, aby podzielić się z Wami jego plikiem, tuż po tym gdy po długim czasie i konsultacjach z Markiem Buraczyńskim dopracował go, za co bardzo mu dziękuję. Komentarz Andrzeja: „Dodałem obliczenie prowizji 25% i 40%. Całkowity zysk jednak oblicza od wersji 25%, żeby ominąć złudne nadzieje, w końcu jak miło zaskoczy, że więcej to lepiej.” Korzystajcie więc!

Brak komentarzy: