poniedziałek, 1 czerwca 2009

Spotkanie Grupy Allegro 2009


Jest już program spotkania grupy Allegro, które odbędzie się 27 czerwca 2009 r.

Wejściówka kosztuje 30 zł i obejmuje konferencje, atrakcje oraz imprezy. Program spodoba się wszystkim, którzy chcieliby posłuchać dyskusji o rozwoju światowego i polskiego rynku e-commerce oraz o panujących na nim trendach. Ciekawie zapowiada się też konferencja „Jak marzenia zmieniać w pieniądze: polskie start-upy”

Czyli – czy w polskim Internecie jest miejsce na oryginalne pomysły? A może szansę na sukces mają jedynie portale kopiujące pomysły sprawdzone na Zachodzie? Jak znaleźć Użytkownika i utrzymać go przy sobie? Sama jestem ciekawa co zrobić, gdy wpadnie się na pomysł założenia jakiegoś świetnego serwisu internetowego i jakie są szanse jego sukcesu.

Odpowiedzi na te pytania będą oparte na historii serwisów:

Spryciarze.pl
Przeznaczeni.pl
Photoblog.pl
Gastronauci.pl
ZnanyLekarz.pl

Ostatnim punktem programu jest spotkanie z tajemniczą gwiazdą konferencji postacią charyzmatyczną, reprezentująca jedną z największych, najprężniej działających światowych firm internetowych. Opowie o swojej wizji rozwoju rynku e-commerce w Polsce, w Europie i na świecie. Hmmm, ciekawe któż to będzie!

Jeśli czujecie się zachęceni, to o całości możecie poczytać tutaj. Dowiecie się też jakie atrakcje i imprezy czekają na uczestników :)

Z zeszłorocznego SGA mam jak najlepsze wspomnienia. Na bieżąco spisywałam zapamiętane i przydatne informacje, które umieszczałam oczywiście na blogu. Miło mi się do nich wraca :)

Oto one:

- Wrażenia ze Spotkania Grupy Allegro (SGA)
- Telepraca - korzyści dla Allegrowych sprzedawców
- Krótki czy długi opis aukcji?
- Tylko dla Partnerów ZM: dobry tytuł aukcji

Właśnie zdałam sobie sprawę, że mój blog ma już prawie rok! Pierwszy wpis datowany jest na 24 czerwca 2008. Postanowiłam, że z tej okazji przygotuję dla wszystkich moich czytelników niespodziankę. Wejdźcie proszę na mojego bloga w środę 24 czerwca 2009! Polecam przypomnienie w komórce, bo głupio byłoby przegapić to, co dla Was przygotuję ;D

Brak komentarzy: