piątek, 14 sierpnia 2009

Kontakt z Allegro – dobra rada :)

Dobra rada dla tych, którzy chcą coś kiedyś napisać do Allegro: skopiujcie sobie gotową treść napisanego przez Was maila do schowka :)

Dwukrotnie zdarzyło mi się, że gdy nacisnęłam „wyślij” przeładowała mi się strona i miałam puste okienko do wpisania maila. Niestety nie skopiowałam go wcześniej i nie miałam już ochoty pisać go drugi raz... (10 minut życia stracone!) Gdybym miała go w schowku, to bym po prostu wkleiła i spróbowała wysłać ponownie.

Potwierdzeniem tego, że email dotarł jest automatyczny email zwrotny, który wysyła Allegro wraz z informacją kiedy możemy się spodziewać odpowiedzi.

Mam nauczkę i od teraz zawsze kopiuję do schowka maile pisane w takich formularzach :) Uczcie się na moim błędzie, a zaoszczędzicie nerwów i czasu! ;)

1 komentarz:

Michal pisze...

Zgadzam się. Jest tak też przy wystawianiu aukcji. Na wordpress.com i bloggerze jest automatyczne zapisywanie.
Allegro jest w TYLE.