środa, 12 sierpnia 2009

Świadomie pozwól się ochrzanić ;)


Pozwoliłam się ostatnio ochrzanić. Zrobiłam to z pełną premedytacją, a na koniec byłam bardzo zadowolona :) Nie, wcale nie jestem masochistką. Po prostu uległam magii książki "Ludzka maszyna", której autor otwiera oczy na wiele niekorzystnych zachowań ludzkich, odbierających szczęście. Wskazuje także na te, które warto uskutecznić. Nigdy jeszcze nie spotkałam się z takim spojrzeniem na samą siebie, ani też z metaforą odnośnie człowieka.

Jeśli chcesz przeczytać tę książkę za darmo i udało Ci się zdążyć przed wszystkimi, oto kod rabatowy, który umożliwi Ci jej otrzymanie:

wykorzystany...

Jak go wykorzystać? Wystarczy dodać do koszyka ebooka "Ludzka maszyna" i wpisać ten kod rabatowy do odpowiedniego okienka.

A jeśli chcecie POSŁUCHAĆ co ciekawego znajdziecie w tej książce, to zapraszam tutaj - do Złotej Porady Tygodnia.

Jak zwykle mam jedną prośbę - odpowiedź na pytanie czy podobała Ci się ta lektura i jak na Ciebie wpłynęła. Powodzenia :)

Brak komentarzy: