czwartek, 3 września 2009

Opad szczęki reakcją na Twoje aukcje :D


Witajcie po przerwie :) Wróciłam niedawno ze wspaniałego urlopu w Chorwacji, ależ było cudownie!

"Zresetowałam" mózg, napoiłam się pozytywną energią i mogę już działać kolejny rok - aż do następnych fantastycznych wakacji :) A dla Was mam prezent, na który z pewnością się ucieszycie jeszcze bardziej niż na poprzednie. Jest nim ebook "Allegrowy SuperSprzedawca".

Napisany przez Allegrowego Super Sprzedawcę, traktuje o tym jak ważna jest strona wizualna aukcji na Allegro oraz jak o nią zadbać. UWAGA: Wiedza zaczerpnięta z tego ebooka i zastosowana w praktyce może spowodować opad szczęki innych sprzedawców, a także kupujących, gdy odwiedzą Twoje aukcje ;)

Oto kod rabatowy na 100% zniżki: wykorzystany...

Jak go wykorzystać? Wystarczy dodać do koszyka ebooka "Allegrowy SuperSprzedawca" i wpisać ten kod rabatowy do odpowiedniego okienka. Następnie z radością oczekiwać maila z ebookiem :)

A jeśli chcecie POSŁUCHAĆ co ciekawego znajdziecie w tej książce, to zapraszam tutaj - do Złotej Porady Tygodnia.

Jak zwykle mam jedną prośbę - komentarz do tego posta, będący odpowiedzią na pytanie - Czy przydała Ci się ta publikacja i jak ją oceniasz?

3 komentarze:

Konrad Karpieszuk pisze...

dzięki za dodanie mnie do listy blogów :)

Marta Chłodnicka pisze...

Konrad - nie ma sprawy, Twój blog jest bardzo ciekawy :)

Mirosław Skwarek pisze...

Witaj Marto, książka o której piszesz daje kopniaka a jak mówią amerykańscy metalowcy "skopie ona tyłki" wszystkim sceptycznym sprzedawcom na allegro :-))

PS Dzięki za dodanie mnie do listy blogów.