piątek, 6 stycznia 2012

Zapewnij swojego klienta o bezpieczeństwie wysyłki

Gdy zaopatrywałam się w świąteczne prezenty na Allegro, miałam pewną wątpliwość odnośnie tego, czy przypadkiem moje zamówienie nie zginie gdzieś po drodze na poczcie i go nie stracę. Wiązałoby się to ze stresującymi zakupami na ostatnią chwilę przed Świętami oraz straconymi pieniędzmi. Dlatego zapytałam pewną sprzedawczynię, czy mogłaby wysłać mi przesyłkę ubezpieczoną. Oczywiście się zgodziła. Nie był to dla mnie dużo większy koszt, a dla sprzedawcy kłopot - obie strony były zadowolone.


Zaoferuj swoim klientom możliwość wysyłki ubezpieczonej i podkreśl, że jest to rozwiązanie tańsze niż wysyłka pobraniowa - wywoła w nich to zaufanie, dzięki któremu chętniej zapłacą Tobie z góry. Będą mieli świadomość, że w razie czego odzyskają pieniądze.

Brak komentarzy: